Використання коміксів у навчальному процесі здобувачів освіти7-х класів  інклюзивної освіти

Враховуючи захоплення своїх вихованців я часто використовую у навчальному процесі комікси, які діти створюють самі, придумуючи тему, мотив та ідею. Комікси для дітей з особливими освітніми потребами стали невід’ємною частиною нашого шкільного життя. Діти іззахопленням спостерігають за віртуальним світом. Тут, нарешті, є можливість використати гаджет з користю. Мої вихованці полюбляють працювати в застосунках Storyboard та Canva.  Сам процес створення коміксів цікавий, спершу діти обирають сюжет, далі розподіляють ролі і починають працювати. Хтось малює на папері, інші пробують у застосунках, хтось пише слова. Атмосфера створення коміксів весела, смішна і дуже часто захоплює інших дітей з класу, які хочуть домалювати свою деталь, додати свою репліку і робота авторського коміксу переходить в колективний.

Візуалізувати можна все: математичні закони і закономірності, довести теорему чи вивести хімічну формулу. Візуалізувати крилаті вирази чи фразеологізми, граматичні основи з іноземної мови все можна подати у вигляді коміксу. А дітям з особливими освітніми потребами таке навчання в задоволення. Навіть, коли сумно, немає настрою, створюючи комікси діти оживають, відкриваються і видихають.

На фото процес створення коміксів здобувачів освіти 7-х класів.

Асистент вчителя Толкова Тетяна.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *