Перейти до вмісту (натисніть Enter)
kpschool13@gmail.com +380 3849 74037
Кам'янець-Подільський ліцей № 13

Кам'янець-Подільський ліцей № 13

  • Головна
  • Про школу
    • Новини
    • Символіка школи
    • Адміністрація школи
    • Режим роботи
      • РЕЖИМИ РОБОТИ 2024-2025 н.р.
    • Розклад уроків
      • Розклад уроків 2024-2025 н.р.
    • ВАКАНСІЯ
    • Заходи школи
    • Моніторинг якості освіти
    • Нормативна база
    • Медичне забезпечення
      • Ефективність щеплень
      • Профілактика гострих отруєнь у дітей
      • Профілактика дитячих хвороб: інфекційні хвороби
      • Профілактика та лікування ГРВІ та грипу
      • Профілактика захворювань опорно-рухового апарату школярів
      • Раціональне харчування в сучасних умовах
      • Профілактика кишкових інфекцій
  • ДОСТУПНІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ
    • ДОКУМЕНТИ
      • Статут ліцею №13
      • ЛІЦЕНЗІЯ (Свідоцтво про атестацію)
      • Освітня програма
        • Нормативні документи
        • Освітня програма для дітей з особливими освітніми потребами
      • Навчальний план
      • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
        • Критерії оцінювання здобувачів освіти
        • Критерії оцінювання педпрацівників
          • Біологія
          • Географія
          • Математика
          • Зарубіжна література
          • Іноземна мова (англійська)
          • Інформатика
          • Історія
          • НУШ. Пізнаємо природу
          • Правознавство
          • Мовно-літературна галузь
          • Фізика і астрономія
          • Фізична культура
          • Основи здоров’я
          • Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут»
          • Трудове навчання (технології)
          • Критерії оцінювання здобувачів освіти з ООП
      • Правила прийому учнів до ліцею №13
    • ІНФОРМАЦІЯ
      • Структура та органи управління ліцею №13
      • Перспективний план  атестації педагогічних працівників
      • ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
      • Кадровий склад закладу
      • Мова освітнього процесу
      • Територія обслуговування, закріплена за ліцеєм №13
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі
      • Матеріально – технічне забезпечення ліцеєм №13
      • Результати моніторингу якості освіти
      • Внутрішня система забезпечення якості освіти
        • 2021-2022
        • 2022-2023
          • Презентації анкетування 2023
        • 2023-2024
          • Напрям СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ
          • Напрям УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
      • Умови доступності закладу освіти для навчання дітей з особливими освітніми потребами
      • Додаткові освітні послуги
      • ІНША ІНФОРМАЦІЯ
    • ПУБЛІЧНІ КОШТИ
      • Кошторис
      • Зведення показників спеціального фонду кошторису
      • План асигнувань загального фонду бюджету
      • Уточнений бюджет по ліцею №13
      • Оплата праці
      • Надходження та видатки
      • Кошти спецрахунку
      • Спонсорські кошти
      • Благодійна допомога фонду “Надія ліцею №13”
    • Законодавство щодо збору коштів з батьків на потреби закладів освіти
  • Звіт директора
  • Благодійний фонд
  • Новини школи
  • Безпека життєдіяльності
    • ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ
      • Цивільний захист. Пам’ятки безпеки
    • У разі надзвичайної ситуації або війни
      • Алгоритми дій у разі нападу або ризику нападу на заклад освіти
      • Дії учасників освітнього процесу під час повітряної тривоги
      • Дії наспелення під час обстрілів
      • Дії населення під час виявлення вибухонебезпечних предеметів
      • Корисні посилання
    • Інструкції з охорони праці
      • Список інструкцій з охорони праці
    • ІНСТРУКЦІЇ ПО ПОЖЕЖНІЙ БЕЗПЕЦІ
    • Дії освітян в умовах війни
    • Правила поведінки учнів в умовах війни
    • Правила поведінки під час літніх канікул. Пам’ятки
    • Онлайн шопінг: як не потрапити до пастки шахраїв?
    • СТОП COVID-19
    • Безпечні зимові канікули
    • Основні правила поведінки під час збирання грибів та лікарських рослин
    • Основні правила поведінки під час подорожі до лісу
    • Основні правила поведінки на транспорті
    • Основні правила поведінки при користуванні предметами побутової хімії
    • Основні правила поведінки при виникненні пожежі в квартирі
    • Основні правила поведінки при експлуатації побутових електроприладів
    • Безпека при користуваннi газом
    • Основні правила поведінки у побуті
  • Психологічна підтримка
    • Нормативна база
      • Нормативно-правова база 2024-2025
    • Методичний кейс
    • Мультимедіа
    • Поради психолога
      • Онлайн тренажер для підлітків
      • БУЛІНГ
      • БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ
      • ЗАГАЛЬНІ ПОРАДИ
      • ПОРАДИ БАТЬКАМ
      • ПОРАДИ ЗДОБУВАЧАМ ОСВІТИ
      • ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ
    • ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СЕМІНАР
      • План психолого-педагогічного семінару на 2024-2025 н.р.
        • Ресурсність учителя: як зберегти енергію та мотивацію
        • Психологічне здоров’я в умовах війни: виклики та стратегії підтримки
      • ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА
      • ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ПІД ЧАС ВІЙНИ
      • БАЗОВІ ПРАВИЛА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ПІД ЧАС ВІЙНИ
      • Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану
      • План психолого-педагогічного семінару 2023-2024 н.р.
        • Навчання і виховання успіхом
        • Діти та війна: як зрозуміти емоції та підтримати
        • Тайм-менеджмент як складова компетентності педагога
      • 2022-2023 н.р.
        • ПЛАН РОБОТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СЕМІНАРУ 2022-2023 Н.Р.
          • Психолого-педагогічні семінари
            • Тренінгове заняття «Попередження виникнення та подолання стресових станів у вчителів»
            • Семінар «Сучасні молодіжні субкультури»
            • Психолого-педагогічний семінар. Березень 2023 р.
            • І семінар. Творчість як умова самореалізації вчителя
            • ІІ семінар. Мистецтво спілкування. Розвиток комунікативної компетентності педагога
            • ІІІ семінар. Мобільний вчитель – успішний вчитель
            • План консиліумів 2020-2021 р.
              • І засідання. Профілактика професійного вигоряння у вчителів та збереження психічного здоров’я (жовтень)
              • ІІ засідання. «Коло взаємодії: вчитель-учень-батьки»(січень 2021р.)
              • ІІІ засідання. Конфлікти – це норма життя. Світ взаємин: як навчитися запобігати та вирішувати конфлікти (березень 2021р.)
  • Методична робота
    • Атестація
      • План роботи атестаційної комісії на 2024-2025 н.р.
      • Графік засідань атестаційної комісії
      • Списки на атестацію 2025 навчальний рік
      • Перспективний план атестації 2022-2027
    • Курсова підготовка
      • Кафедра вчителів початкових класів
      • Кафедра іноземних мов
      • Кафедра корекційної педагогіки
      • Кафедра прир-матем
      • Кафедра художньо-естетитного циклу
      • Суспільно-гуманітарна кафедра
      • Кафедра здорового способу життя
    • Участь у методичних заходах
  • Виховна робота
    • Нормативна база виховної роботи
    • На допомогу класному керівнику, педагогу-організатору
    • Національно-патріотичне виховання
    • Матеріали на допомогу
    • Кодекс честі учня
    • Кодекс безпечного освітнього середовища
    • Права та обов’язки учнів
    • Запобігання та протидія торгівлі людьми
    • Запобігання домашньому насильству
    • Профілактика шкідливих звичок та девіантної поведінки
    • Професійне самовизначення учнів
    • Проєкт Stop sexтинг
  • Навчальна робота
    • Національний мультипредметний тест
      • Учаснику національного мультипредметного тесту
      • Реєстрація для участі в НМТ
      • НМТ
        • Національний мультипредметний тест – 2023
    • ДПА
      • Звільнення від ДПА
    • МАН
    • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
      • Подолання освітніх втрат
      • Положення про дистанційну форму навчання
      • Графік змішаного навчання
      • Графік онлайн консультацій вчителів
      • Всеукраїнська школа онлайн
    • ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ
      • Положення про індивідуальну форму навчання
      • Графік проведення річного підсумкового оцінювання учнів-естернів
      • Графік проведення консультацій з предметів інваріантної складової навчального плану для учнів-екстернів
        • Якісне інклюзивне навчання
        • ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ
          • НОРМАТИВНА БАЗА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
          • Освітня програма для дітей з особливими освітніми потребами
          • Ярмарка 2023 в номінації “Інклюзивне навчання”
          • Інклюзивна освіта. Новини
          • Якісна освіта для всіх
    • Цифрова грамотність
      • Всеукраїнська школа онлайн
      • Освітні серіали
    • Академічна доброчесність
      • ПОЛОЖЕННЯ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ
  • Набір до 1-х класів
  • БУЛІНГ
    • Протидія булінгу
    • ШКОЛА БЕЗ БУЛІНГУ
    • ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ В ЛІЦЕЇ №13
      • МОДЕЛЬ
      • НАКАЗ
      • ЗАЯВА
      • ПЛАН РОБОТИ
  • ПІДРУЧНИКИ
    • ЕЛЕКТРОННІ ВЕРСІЇ ПІДРУЧНИКІВ
      • 1-4, 6-11 КЛАС
      • 5-й КЛАС
    • ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ
      • Замовлення підручників у 2025 р.
      • Замовлення підручників у 2024 р.
      • Замовлення підручників у 2023 р.
      • Замовлення підручників у 2022 р.
      • Замовлення підручників у 2021 р.
      • Замовлення підручників у 2020 р.
      • Замовлення підручників у 2019 р.
      • Замовлення підручників у 2018 р.
      • НАГОРОДЖЕННЯ
  • МЕДІА РОДЗИНКИ
    • Родзинка шкільного дня
    • Галерея шкільних світлин
Кам'янець-Подільський ліцей № 13

Кам'янець-Подільський ліцей № 13

  • Головна
  • Про школу
    • Новини
    • Символіка школи
    • Адміністрація школи
    • Режим роботи
      • РЕЖИМИ РОБОТИ 2024-2025 н.р.
    • Розклад уроків
      • Розклад уроків 2024-2025 н.р.
    • ВАКАНСІЯ
    • Заходи школи
    • Моніторинг якості освіти
    • Нормативна база
    • Медичне забезпечення
      • Ефективність щеплень
      • Профілактика гострих отруєнь у дітей
      • Профілактика дитячих хвороб: інфекційні хвороби
      • Профілактика та лікування ГРВІ та грипу
      • Профілактика захворювань опорно-рухового апарату школярів
      • Раціональне харчування в сучасних умовах
      • Профілактика кишкових інфекцій
  • ДОСТУПНІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ
    • ДОКУМЕНТИ
      • Статут ліцею №13
      • ЛІЦЕНЗІЯ (Свідоцтво про атестацію)
      • Освітня програма
        • Нормативні документи
        • Освітня програма для дітей з особливими освітніми потребами
      • Навчальний план
      • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
        • Критерії оцінювання здобувачів освіти
        • Критерії оцінювання педпрацівників
          • Біологія
          • Географія
          • Математика
          • Зарубіжна література
          • Іноземна мова (англійська)
          • Інформатика
          • Історія
          • НУШ. Пізнаємо природу
          • Правознавство
          • Мовно-літературна галузь
          • Фізика і астрономія
          • Фізична культура
          • Основи здоров’я
          • Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут»
          • Трудове навчання (технології)
          • Критерії оцінювання здобувачів освіти з ООП
      • Правила прийому учнів до ліцею №13
    • ІНФОРМАЦІЯ
      • Структура та органи управління ліцею №13
      • Перспективний план  атестації педагогічних працівників
      • ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
      • Кадровий склад закладу
      • Мова освітнього процесу
      • Територія обслуговування, закріплена за ліцеєм №13
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі
      • Матеріально – технічне забезпечення ліцеєм №13
      • Результати моніторингу якості освіти
      • Внутрішня система забезпечення якості освіти
        • 2021-2022
        • 2022-2023
          • Презентації анкетування 2023
        • 2023-2024
          • Напрям СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ
          • Напрям УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
      • Умови доступності закладу освіти для навчання дітей з особливими освітніми потребами
      • Додаткові освітні послуги
      • ІНША ІНФОРМАЦІЯ
    • ПУБЛІЧНІ КОШТИ
      • Кошторис
      • Зведення показників спеціального фонду кошторису
      • План асигнувань загального фонду бюджету
      • Уточнений бюджет по ліцею №13
      • Оплата праці
      • Надходження та видатки
      • Кошти спецрахунку
      • Спонсорські кошти
      • Благодійна допомога фонду “Надія ліцею №13”
    • Законодавство щодо збору коштів з батьків на потреби закладів освіти
  • Звіт директора
  • Благодійний фонд
  • Новини школи
  • Безпека життєдіяльності
    • ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ
      • Цивільний захист. Пам’ятки безпеки
    • У разі надзвичайної ситуації або війни
      • Алгоритми дій у разі нападу або ризику нападу на заклад освіти
      • Дії учасників освітнього процесу під час повітряної тривоги
      • Дії наспелення під час обстрілів
      • Дії населення під час виявлення вибухонебезпечних предеметів
      • Корисні посилання
    • Інструкції з охорони праці
      • Список інструкцій з охорони праці
    • ІНСТРУКЦІЇ ПО ПОЖЕЖНІЙ БЕЗПЕЦІ
    • Дії освітян в умовах війни
    • Правила поведінки учнів в умовах війни
    • Правила поведінки під час літніх канікул. Пам’ятки
    • Онлайн шопінг: як не потрапити до пастки шахраїв?
    • СТОП COVID-19
    • Безпечні зимові канікули
    • Основні правила поведінки під час збирання грибів та лікарських рослин
    • Основні правила поведінки під час подорожі до лісу
    • Основні правила поведінки на транспорті
    • Основні правила поведінки при користуванні предметами побутової хімії
    • Основні правила поведінки при виникненні пожежі в квартирі
    • Основні правила поведінки при експлуатації побутових електроприладів
    • Безпека при користуваннi газом
    • Основні правила поведінки у побуті
  • Психологічна підтримка
    • Нормативна база
      • Нормативно-правова база 2024-2025
    • Методичний кейс
    • Мультимедіа
    • Поради психолога
      • Онлайн тренажер для підлітків
      • БУЛІНГ
      • БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ
      • ЗАГАЛЬНІ ПОРАДИ
      • ПОРАДИ БАТЬКАМ
      • ПОРАДИ ЗДОБУВАЧАМ ОСВІТИ
      • ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ
    • ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СЕМІНАР
      • План психолого-педагогічного семінару на 2024-2025 н.р.
        • Ресурсність учителя: як зберегти енергію та мотивацію
        • Психологічне здоров’я в умовах війни: виклики та стратегії підтримки
      • ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА
      • ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ПІД ЧАС ВІЙНИ
      • БАЗОВІ ПРАВИЛА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ПІД ЧАС ВІЙНИ
      • Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану
      • План психолого-педагогічного семінару 2023-2024 н.р.
        • Навчання і виховання успіхом
        • Діти та війна: як зрозуміти емоції та підтримати
        • Тайм-менеджмент як складова компетентності педагога
      • 2022-2023 н.р.
        • ПЛАН РОБОТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СЕМІНАРУ 2022-2023 Н.Р.
          • Психолого-педагогічні семінари
            • Тренінгове заняття «Попередження виникнення та подолання стресових станів у вчителів»
            • Семінар «Сучасні молодіжні субкультури»
            • Психолого-педагогічний семінар. Березень 2023 р.
            • І семінар. Творчість як умова самореалізації вчителя
            • ІІ семінар. Мистецтво спілкування. Розвиток комунікативної компетентності педагога
            • ІІІ семінар. Мобільний вчитель – успішний вчитель
            • План консиліумів 2020-2021 р.
              • І засідання. Профілактика професійного вигоряння у вчителів та збереження психічного здоров’я (жовтень)
              • ІІ засідання. «Коло взаємодії: вчитель-учень-батьки»(січень 2021р.)
              • ІІІ засідання. Конфлікти – це норма життя. Світ взаємин: як навчитися запобігати та вирішувати конфлікти (березень 2021р.)
  • Методична робота
    • Атестація
      • План роботи атестаційної комісії на 2024-2025 н.р.
      • Графік засідань атестаційної комісії
      • Списки на атестацію 2025 навчальний рік
      • Перспективний план атестації 2022-2027
    • Курсова підготовка
      • Кафедра вчителів початкових класів
      • Кафедра іноземних мов
      • Кафедра корекційної педагогіки
      • Кафедра прир-матем
      • Кафедра художньо-естетитного циклу
      • Суспільно-гуманітарна кафедра
      • Кафедра здорового способу життя
    • Участь у методичних заходах
  • Виховна робота
    • Нормативна база виховної роботи
    • На допомогу класному керівнику, педагогу-організатору
    • Національно-патріотичне виховання
    • Матеріали на допомогу
    • Кодекс честі учня
    • Кодекс безпечного освітнього середовища
    • Права та обов’язки учнів
    • Запобігання та протидія торгівлі людьми
    • Запобігання домашньому насильству
    • Профілактика шкідливих звичок та девіантної поведінки
    • Професійне самовизначення учнів
    • Проєкт Stop sexтинг
  • Навчальна робота
    • Національний мультипредметний тест
      • Учаснику національного мультипредметного тесту
      • Реєстрація для участі в НМТ
      • НМТ
        • Національний мультипредметний тест – 2023
    • ДПА
      • Звільнення від ДПА
    • МАН
    • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
      • Подолання освітніх втрат
      • Положення про дистанційну форму навчання
      • Графік змішаного навчання
      • Графік онлайн консультацій вчителів
      • Всеукраїнська школа онлайн
    • ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ
      • Положення про індивідуальну форму навчання
      • Графік проведення річного підсумкового оцінювання учнів-естернів
      • Графік проведення консультацій з предметів інваріантної складової навчального плану для учнів-екстернів
        • Якісне інклюзивне навчання
        • ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ
          • НОРМАТИВНА БАЗА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
          • Освітня програма для дітей з особливими освітніми потребами
          • Ярмарка 2023 в номінації “Інклюзивне навчання”
          • Інклюзивна освіта. Новини
          • Якісна освіта для всіх
    • Цифрова грамотність
      • Всеукраїнська школа онлайн
      • Освітні серіали
    • Академічна доброчесність
      • ПОЛОЖЕННЯ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ
  • Набір до 1-х класів
  • БУЛІНГ
    • Протидія булінгу
    • ШКОЛА БЕЗ БУЛІНГУ
    • ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ В ЛІЦЕЇ №13
      • МОДЕЛЬ
      • НАКАЗ
      • ЗАЯВА
      • ПЛАН РОБОТИ
  • ПІДРУЧНИКИ
    • ЕЛЕКТРОННІ ВЕРСІЇ ПІДРУЧНИКІВ
      • 1-4, 6-11 КЛАС
      • 5-й КЛАС
    • ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ
      • Замовлення підручників у 2025 р.
      • Замовлення підручників у 2024 р.
      • Замовлення підручників у 2023 р.
      • Замовлення підручників у 2022 р.
      • Замовлення підручників у 2021 р.
      • Замовлення підручників у 2020 р.
      • Замовлення підручників у 2019 р.
      • Замовлення підручників у 2018 р.
      • НАГОРОДЖЕННЯ
  • МЕДІА РОДЗИНКИ
    • Родзинка шкільного дня
    • Галерея шкільних світлин
+380 3849 74037kpschool13@gmail.com

НОРМАТИВНА БАЗА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

  • Брошура «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям»
  • Уряд спростив умови організації інклюзивного навчання
  • Що робити батькам дітей з ООП, якщо їм потрібно отримати копію висновку про комплексну оцінку! Інструкція щодо завантаження документів.
  • МОН КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ для логопеда, дефектолога та психолога (робота з дітьми з ООП)
  • Про порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. (Постанова Кабміну України від 10.04.2019 №530)
  • Положення про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти. (Постанова Кабміну України від 22.08.2018 №617)
  • Про внесення змін до порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. (Постанова Кабміну України від 09.08.2017 №588)
  • Про затвердження положення про інклюзивно-ресурсний центр. (Постанова Кабміну України від 12.07.2017 №545)
  • Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку. (Наказ МОН України від 01.04.2020 №467)
  • Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції НУШ. (Наказ МОН України від 18.10.2019 №1310)
  • Про внесення змін до наказу МОН України 12 січня 2016 року №8 “Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти”. (Наказ МОН України від 10.07.2019 №955)
  • Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку. (Наказ МОН України від 02.07.2019 №917)
  • Типова освітня програма для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку
  • Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 №627. (Наказ МОН України від 10.06.2019 №808)
  • Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 06.09.2018 №977)
  • Про внесення змін у таблицю 11 до наказу МОН України від 25.06.2018 №693. (Наказ МОН України від 04.09.2018 №968)
  • Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями. (Наказ МОН України від 26.07.2018 №816)
  • Про внесення змін до Наказу МОН України від 12.06.2018 №627. (Наказ МОН України від 26.07.2018 №815)
  • Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 26.07.2018 №814)
  • Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти I ступеня для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ від 25.06.2018 №693)
  • Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 21.06.2018 № 688)
  • Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 12.06.2018 № 627)
  • Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти. (Наказ МОН України від 08.06.18 №609)
  • Про затвердження типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти. (Наказ МОН України від 23.04.2018 №414)
  • Про умови, правила та рекомендації щодо організації освітнього процесу на період карантину 2020. (Лист МОН України від 31.08.2020 №1/9-492)
  • Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. (Лист МОН України від 13.11.2018 №1/9-691)
  • Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах. (Лист МОН України від 19.09.2017 №1/11-9320)
  • Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів. (Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293)
  • Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році. (Лист МОН від 30.08.2021р.)
  • Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами. (Постанова КМУ від 21 липня 2021 р. № 765)
  • Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. (Постанова КМУ від 15 вересня 2021 р. № 957)
  • Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти. (Наказ МОН від 25.06.2018 № 677)
  • Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації асистентів учителів “Професійна діяльність асистентів учителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти”. (Наказ МОН від 13.09. 2021р. №981)
  • Постанова про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
  • Посадові обов’язки асистента вчителя
  • Положення про логопедичні пункти
  • Положення про спеціальні класи
  • НАКАЗ від 23.12.2021 №718 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 січня 2022 р. за N 72/37408 Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
  • ТИПОВА ПРОГРАМА підвищення кваліфікації асистентів учителів “Професійна діяльність асистентів учителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти”
  • ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти від 15 вересня 2021 р. № 957
  • Наказ Міністерства соціальної політики України від 23.12.2020 № 847 «Про затвердження Типового договору про надання соціальних послуг»
  • МОН. Поради для організації інклюзивного навчання під час війни
  • Лист МОН України №1/3737-22 від 29.03.2022 р. “Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні”
  • Лист МОН України №1/3710 від 28.03.2022 р. “Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану”
  • Лист МОН України №1/3475-22 від 17.03.2022 р. “Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб”
Липень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« Чер    

Архіви

  • Червень 2025
  • Травень 2025
  • Квітень 2025
  • Березень 2025
  • Лютий 2025
  • Січень 2025
  • Грудень 2024
  • Листопад 2024
  • Жовтень 2024
  • Вересень 2024
  • Серпень 2024
  • Липень 2024
  • Червень 2024
  • Травень 2024
  • Квітень 2024
  • Березень 2024
  • Лютий 2024
  • Січень 2024
  • Грудень 2023
  • Листопад 2023
  • Жовтень 2023
  • Вересень 2023
  • Серпень 2023
  • Липень 2023
  • Червень 2023
  • Травень 2023
  • Квітень 2023
  • Березень 2023
  • Лютий 2023
  • Січень 2023
  • Грудень 2022
  • Листопад 2022
  • Жовтень 2022
  • Вересень 2022
  • Серпень 2022
  • Липень 2022
  • Червень 2022
  • Травень 2022
  • Квітень 2022
  • Лютий 2022
  • Січень 2022
  • Грудень 2021
  • Листопад 2021
  • Жовтень 2021
  • Вересень 2021
  • Червень 2021
  • Травень 2021
  • Квітень 2021
  • Березень 2021
  • Лютий 2021
  • Січень 2021
  • Грудень 2020
  • Листопад 2020
  • Жовтень 2020
  • Вересень 2020
  • Липень 2020
  • Червень 2020
  • Травень 2020
  • Квітень 2020
  • Березень 2020
  • Лютий 2020
  • Січень 2020
  • Грудень 2019
  • Листопад 2019
  • Жовтень 2019
  • Вересень 2019
  • Серпень 2019
  • Травень 2019
  • Квітень 2019
  • Березень 2019
  • Лютий 2019
  • Січень 2019
  • Грудень 2018
  • Листопад 2018
  • Жовтень 2018
  • Вересень 2018
  • Червень 2018
  • Травень 2018
  • Квітень 2018
  • Березень 2018
  • Лютий 2018
  • Січень 2018
  • Грудень 2017
  • Листопад 2017
  • Жовтень 2017
  • Вересень 2017
  • Червень 2017
  • Травень 2017
  • Квітень 2017
  • Березень 2017
  • Лютий 2017
  • Березень 2016

Категорії

  • Галерея шкільних світлин
  • Заходи школи
  • Новини інклюзивної освіти
  • Новини школи
  • Родзинка шкільного дня

Ліцей № 13, Копірайт Education Zone | Розроблена Rara Themes. Працює на WordPress.