Використання гри як методу навчання здобувачів освіти 6-х класів з особливими освітніми потребами

Враховуючи труднощі та особливості своїх вихованців я часто використовую у процесі навчання гру як метод. Під час гри у здобувачів освіти виробляється звичка зосереджуватись, самостійно думати, розвивати увагу. Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються, до активної діяльності залучаються навіть найпасивніші діти.

Саме в іграх розпочинається невимушене спілкування з колективом класу. Гра сприяє кращому запам’ятовуванню і розумінню матеріалу, що вивчається, а також підвищує мотивацію, дозволяє навчати комплексно використовуючи органи чуття при сприйнятті інформації, а також самостійно і неодноразово використовувати її в нових ситуаціях.

Так під час уроків консультацій при опрацюванні нового лексичного матеріалу з польської мови, англійської мови широко використовую у своїй практиці різні лексичні ігри, зокрема настільна гра «Brainquest», де лексичний матеріал розділений по темах. На одному боці кожної з карток, шо входять до комплекту,-сюжетна картка на одну з 70 тем. Назви елементів на ній подано українською і англійською мовами. На іншому боці картки шість запитань, які можуть бути на уважність, тобто, гра розвиває комунікативні навички.

При засвоєнні матеріалу з польської мови здобувачі освіти полюбляють складати запропоновані слова з карток із літерами польського алфавіту, працюють в групі з чотирьох і більше учнів, це допомагає перевірити знання лексики, вдосконалює орфографічні навички, бо учні з літер складають слова.

Отже, гра-спосіб пізнання світу, спосіб випробувати себе, завдяки грі здобувачі освіти розкривають свою індивідуальність і творче мислення.

На фото процес гри « Brainquest» під час засвоєння лексичного матеріалу з англійської мови та лексичної гри при вивченні нових слів з польської мови. Асистент вчителя Богонос Елла.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *