Творчий та активний характер навчальної діяльності учнів з особливими освітніми потребами під керівництвом асистента вчителя значною мірою мобілізує індивідуальні можливості дітей, стимулює до засвоєння відповідних знань та вмінь, виправлення власних помилок, опанування навичками спілкування. Саме це переконує нас у значній ролі інклюзивної форми навчання як засобу соціальної реабілітації цієї категорії дітей, що є запорукою їхньої подальшої інтеграції у суспільні відносини.
Ми з здобувачами освіти з ООП 4-Б класу використовуємо не тільки навчальні матеріали у позакласній роботі, а залучаємо творчі аспекти діяльності, котрі зацікавлюють дітей. Крайнім є розробка індивідуальних карт бажаннь учнів, без обмеження та точних вказівок. За допомогою фантазії діти зобразили свої мрії та бажання на папері самостійно під наглядом асистента вчителя. Такі завдання сприяють досягненню духовного самовизначення особистості, її неповторної індивідуальності. Асистент вчителя Францішкевич Адріана.