Підвищення рівня мотивації здобувачів освіти з ООП до читання. У 4-Б класі зараз робиться акцент на поліпшення навички читання учнів, зокрема покращення техніки читання. Здобувачі освіти з ООП не залишаються осторонь. Проте, слід ураховувати особливості дитини та її можливості. Звичайно, у «еру мобільних телефонів» учні мало зацікавлені до читання додаткової літератури, тому, активно маємо звертати увагу на зацікавленість та мотивацію. Важливо зазначити, що джерелами мотивації є насамперед родина, вчителі та самомотивація.Ось деякі поради щодо мотивації читання, які ми використовуємо:
1.Вибирайте книжки, написані української мовою, з відповідним до віку шрифтом, ілюстраціями, з живою мовою персонажів.
2. Запровадьте ритуал читання. Знайдіть тему, цікаву дитині в певному віці, і спробуйте розвинути її.
3. Електронна книга сьогодні є супутником життя. Інтерактивні казки, рухливі герої, яскраві ілюстрації – все приваблює і спонукає читати далі.
4.Ніколи не пропонуйте читання за винагороду.
5.Власний приклад – найкращий аргумент. Якщо у батьків є інтерес до читання, то й дитина свідомо прийде до внутрішньої потреби читати.
6. Майте велике терпіння, мудрість щодо формування бажання читати. Порівнюйте прогрес дитини лише з її минулими успіхами.
Асистент вчителя Францішкевич Адріана.