У молодших класах закладається основа знань, які є ключем для успішного навчання дітей у майбутньому. Саме тому роль початкової школи вирішальна, а математика залишається одним із найскладніших предметів для засвоєння учнями з ООП. Це обумовлено абстрактністю матеріалу та специфікою засвоєння математичних знань. Діткам часто притаманні недосконалість усіх видів сприймання, зокрема логічного мислення, аналізу, синтезу, встановлення причинно-наслідкових зв’язків, моторики, емоційно-вольової сфери тощо.Тому важливо знаходити індивідуальний підхід до кожної дитини, оскільки усім дітям неможливо надавати однакові завдання одночасно. Важливим завданням у опануванні шкільного матеріалу є визначення сильних сторін дитини та відштовхуючись від цього давати дітям такі завдання, які будуть простими для них у виконанні та які можуть пояснити їм навіть батьки. Тому багато матеріалів з підручників можна перевести у реальні об’ємні речі, які можуть навіть бути пов’язані із домашнім середовищем (дитячі іграшки, ложки, виделки тощо).Є поширена думка, що якщо дитина прочитала матеріал з підручника/переглянула навчальне відео, то вона відразу все зрозуміла і зможе виконати завдання. Але деякі діти можуть декілька разів перечитати або переглянути відео, але не зрозуміти його суті. Тому важливим є зворотний зв’язок із вчителем. Головне – це допомогти дітям вчитися. Асистент вчителя 3-А класу Бабюк Дмитро.