Здобувачі освіти 4-В, сьогодні розпочали наш Новорічний Кольоровий тиждень, і перший його день присвячений Білому кольору! Білий колір нагадує нам про зиму, сніжинки та морозні дива, тому наш день ми назвали – Білий День Снігу! Під час проведення гри до нас прилетіла особлива гостя-маленька сніжинка, яка приготувала цікаві завдання, щоб дізнатися, що таке сніг і звідки він береться. Учні з’єднували слова з їхніми ознаками”, прослухали казку про сніг та придумували свою кінцівку до неї, виконували завдання від веселого сніговика, а на завершення пригодницької гри, діти виготовили штучний сніг.
Цього тижня учні 1-В класу будуть грати різними кольорами, які символізують важливі якості, що допомагають зробити наш світ яскравішим і добрішим. У нас розпочався КОЛЬОРОВИЙ ТИЖДЕНЬ, де ми кожного дня будемо дізнаватися цікавинки про певний колір. І розпочали ми із жовтого понеділка із ДНЯ ПОСМІШКИ. Жовтий колір у класі іскрився теплом та сонячним світлом. Дітки перетворилися на сонечка, які самі виготовили, а також смакували смачними фруктами жовтого кольору. День провели весело та цікаво. Захопленню та гарному настрою не було меж!!!
На зимові канікули учні 2-А класу залучаються до проекту “Читай і ялинку прикрашай”. За кожні 15 хв читання вголос дитина щодня буде розмальовувати одну кульку. До кінця канікул на сторінці щоденника засяє зелена красуня. Поряд, біля ялинки, дитина запише, які твори були нею прочитані. А щоб читати було веселіше, дітки створили дуже гарні закладки-ялинки.
Здобувачі освіти 4 – А класу, розпочали останній тиждень навчання у цьому році, цікавою справою. Ми розпочали відлік днів до Різдва! Щодня закриваємо число на ялинці новорічною кулькою, розповідаючи про добру справу, яку зробили цього дня. Завершуємо рік добрими справами!
Учні 3-В класу в рамках тижня початкової школи щодня мають цікаві активності. У понеділок самостійно готували какао з маршмелоу, принесли смаколики. Мали чудові “Какао посиденьки”. У вівторок готували “Вітамінний фруктовий салат”, адже взимку треба піклуватись про своє здоров’я.