- Брошура «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям»
- Уряд спростив умови організації інклюзивного навчання
- Що робити батькам дітей з ООП, якщо їм потрібно отримати копію висновку про комплексну оцінку! Інструкція щодо завантаження документів.
- МОН КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ для логопеда, дефектолога та психолога (робота з дітьми з ООП)
- Про порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. (Постанова Кабміну України від 10.04.2019 №530)
- Положення про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти. (Постанова Кабміну України від 22.08.2018 №617)
- Про внесення змін до порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. (Постанова Кабміну України від 09.08.2017 №588)
- Про затвердження положення про інклюзивно-ресурсний центр. (Постанова Кабміну України від 12.07.2017 №545)
- Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку. (Наказ МОН України від 01.04.2020 №467)
- Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції НУШ. (Наказ МОН України від 18.10.2019 №1310)
- Про внесення змін до наказу МОН України 12 січня 2016 року №8 “Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти”. (Наказ МОН України від 10.07.2019 №955)
- Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку. (Наказ МОН України від 02.07.2019 №917)
- Типова освітня програма для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 №627. (Наказ МОН України від 10.06.2019 №808)
- Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 06.09.2018 №977)
- Про внесення змін у таблицю 11 до наказу МОН України від 25.06.2018 №693. (Наказ МОН України від 04.09.2018 №968)
- Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями. (Наказ МОН України від 26.07.2018 №816)
- Про внесення змін до Наказу МОН України від 12.06.2018 №627. (Наказ МОН України від 26.07.2018 №815)
- Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 26.07.2018 №814)
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти I ступеня для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ від 25.06.2018 №693)
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 21.06.2018 № 688)
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 12.06.2018 № 627)
- Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти. (Наказ МОН України від 08.06.18 №609)
- Про затвердження типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти. (Наказ МОН України від 23.04.2018 №414)
- Про умови, правила та рекомендації щодо організації освітнього процесу на період карантину 2020. (Лист МОН України від 31.08.2020 №1/9-492)
- Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. (Лист МОН України від 13.11.2018 №1/9-691)
- Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах. (Лист МОН України від 19.09.2017 №1/11-9320)
- Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів. (Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293)
- Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році. (Лист МОН від 30.08.2021р.)
- Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами. (Постанова КМУ від 21 липня 2021 р. № 765)
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. (Постанова КМУ від 15 вересня 2021 р. № 957)
- Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти. (Наказ МОН від 25.06.2018 № 677)
- Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації асистентів учителів “Професійна діяльність асистентів учителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти”. (Наказ МОН від 13.09. 2021р. №981)
- Постанова про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
- Посадові обов’язки асистента вчителя
- Положення про логопедичні пункти
- Положення про спеціальні класи
- НАКАЗ від 23.12.2021 №718 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 січня 2022 р. за N 72/37408 Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
- ТИПОВА ПРОГРАМА підвищення кваліфікації асистентів учителів “Професійна діяльність асистентів учителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти”
- ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти від 15 вересня 2021 р. № 957
- Наказ Міністерства соціальної політики України від 23.12.2020 № 847 «Про затвердження Типового договору про надання соціальних послуг»
- МОН. Поради для організації інклюзивного навчання під час війни
- Лист МОН України №1/3737-22 від 29.03.2022 р. “Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні”
- Лист МОН України №1/3710 від 28.03.2022 р. “Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану”
- Лист МОН України №1/3475-22 від 17.03.2022 р. “Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб”